13 Mart 2016 Pazar

Muslum Gurses Arabesk ve En Damar Sozleri

Müslüm Baba'nın bana göre en arabesk sözü Mutlu Ol Yeter albümünde yer alan "Kalbini Mahşere Götür" şarkısıdır. Parçanın hem sözleri, hemde müziği tam bir damar şarkı ve arabesk'in dibidir.

Arabesk sözler her ne kadar acımıza daha çok acı katsa bile bence Müslüm Gürses de durum farklı. Baba'yı dinleyince sanki bizim yaşadıklarımızı yaşamış ve ona göre şarkı sözlerini yazmış gibi geliyor.

Müslüm Gürses - Arabesk Sözleri

Müslüm Baba'nın az önce bahsettiğim arabesk sözlerinden bir kaç tanesini paylaşmak istiyorum.

Kalbini mahşere götür şarkısı Müslüm Gürses'in en damar arabesk sözlerinden birisidir bana göre, şarkısının sözlerini ise; http://www.muslum-gurses.com/

Kalbini mahşere götür istersen
Sana verilecek sevgi yok bende
Yılları su gibi boşa harcadın
Uğrunda ölecek takat yok bende

Müslüm Babadan Damar Sözler

Bir diğer damar sözleri ise Müslüm Gürses2in Gitme Albümünde yer alan Haberimiz yok şarkısıdır. Bence bu şarkıda çok güzel damar ve arabektir. Ama Kalbini Mahşere Götür şarkıyı daha bir arabesk gibi geliyor bana. Neyse, Bu bahsettiğim şarkı sözünü de sizlerle paylaşayım ben.

Hayalle yaşarken gerçek dünyada
Zamanı içmişiz haberimiz yok
Ömürle yüz yüze geldik aynada
Harcanıp gitmişiz haberimiz yok
Daha fazla Arabesk söz için Müslüm Baba'nın şarkı sözlerinin yayınlandığı http://www.muslum-gurses.com/muslum-gurses-sarkilari/ sayfasını ziyaret edebilir ve Müslüm Gürses Şarkılarını dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder